Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Invitasjon til seminar: Building Irresistible Brands 3: Sponsing

Sponsing er en stor, og voksende, markedsføringskanal. Likevel er det en lite studert markedsføringspraksis. Mye av fokuset har tradisjonelt vært på eksponeringsmuligheten man får gjennom sponsorsamarbeid, men eksponering betyr ikke nødvendigvis effekt.

Onsdag 15. februar gjennomfører vi frokostseminar nr. 3 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret se på hvordan man på en strukturert måte kan jobbe med sponsing som et merkevareposisjonerende tiltak. Hvordan man kan velge sponsorobjekt og aktivere dem på en måte som er med på å bygge den målposisjonen man har for merkevaren.

Building Irresistible Brands 3: Bygg merkevaren din gjennom sponsing!

Tid: Onsdag 15. februar 2017, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)

Sted: Kantar TNS, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra The Core Company og Eirik Friberg Ekrann fra Kantar TNS.

Om Building Irresistible Brands (video)

Påmelding til seminar nr. 3 i serien,  "Bygg merkevaren din gjennom sponsing!", onsdag 15. februar, er nå åpen: 

Klikk her for å melde deg på

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på!

Vi serverer frokost fra kl. 08:40. Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen.


Det er ingen forutsetning at du deltok i de to første frokostseminarene som vi arrangerte i serien Irresistible Brands, om Brand Magnetism og Brand Execution, for at du skal få utbytte av å delta i det neste, "Bygg merkevaren din gjennom sponsing!" Her kan du imidlertid laste ned presentasjonene fra de to første seminarene og se foredragene i videoopptak:

Hvordan bygge uimotståelige merkevarer, del 1

Hvordan bygge uimotståelige merkevarer, del 2


Relevant innhold om effektiv merkevarebygging:

Revealed: what it takes to be an irresistible brand

Taking control of your emotions

Why real-time marketers need a better radar