Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Invitasjon til seminar: Building Irresistible Brands 4: Humor

Humor er et viktig virkemiddel i reklame. Bruk av humor er oppmerksomhetsskapende og, ja, morsomt.

Morsomme reklamer er derfor ofte godt likte reklamer. Som med alle andre kreative virkemiddel kan man imidlertid trå feil ved bruk av humor. Ett problem er at humor tar mye plass og potensielt kan overskygge budskapet man ønsker å få fram – det hjelper ikke at folk ler av reklamen, hvis de ikke får med seg det man ønsker å formidle. Et annet problem er at man ikke nødvendigvis bygger den posisjonen man ønsker for merkevaren. Folkelig slapstick humor kan være perfekt for enkelte merkevarer, mens det blir helt feil for andre. 

Onsdag 3. mai gjennomfører vi frokostseminar nr. 4 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret se på hvordan man kan jobbe med humor på en strukturert måte, for å støtte merkevarestrategien og bygge den målposisjonen man har for merkevaren. Vi lover en morsom, men også lærerik seanse.

Building Irresistible Brands 4: Humor i reklame

Tid: Onsdag 3. mai 2017, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)

Sted: Kantar TNS, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra The Core Company og Eirik Friberg Ekrann fra Kantar TNS.

Om Building Irresistible Brands (video)

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.

Vi serverer frokost fra kl. 08:40.

Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!

Meld deg på seminaret her


Det er ingen forutsetning at du deltok i de tre første frokostseminaret som vi har arrangert i serien Irresistible Brands, om Brand Magnetism, Brand Execution og Sponsing, for at du skal få utbytte av å delta i det neste, Humor i reklame. Her kan du imidlertid laste ned presentasjonene fra de første seminarene og se foredragene i videoopptak: 

http://www.tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-ii/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-iii/