Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Invitasjon til frokostseminar - Building Irresistible Brands 5: Brand Purpose

Hvorfor er det så stort fokus på Brand Purpose/formål i dag?

Hva er forskjellen på Corporate Social Responsibility og Higher Brand Purpose? Hva kjennetegner et godt Brand Purpose for din bedrift? Hvordan bør en gå fram for å lykkes i arbeidet med Brand Purpose?

Torsdag 26. oktober gjennomfører vi frokostseminar nr. 5 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret diskutere hvordan et relevant og godt Brand Purpose kan støtte en suksessfull gjennomføring av merkevarestrategien.

Building Irresistible Brands 5: Brand Purpose

Tid: Torsdag 26. oktober 2017, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra NeedScope International og Eirik Friberg Ekrann fra Kantar TNS.

Om Building Irresistible Brands

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.

Vi serverer frokost fra kl. 08:40.

Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!

Meld deg på seminaret her


Det er ingen forutsetning at du deltok i de fire første frokostseminaret som vi har arrangert i serien Irresistible Brands, om Brand Magnetism, Brand Execution, Sponsing og Humor i reklame, for at du skal få utbytte av å delta i det neste, Brand Purpose. Her kan du imidlertid laste ned presentasjonene fra de første seminarene og se foredragene i videoopptak:

http://www.tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-ii/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-iii/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/morsom-og-uimotstaelig-ingen-enkel-kombinasjon/