Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Invitasjon til frokostseminar - Building Irresistible Brands 7: Brand Purpose – beste praksis

Hva betyr det egentlig å være ledet av «Brand Purpose»?

Hvordan lykkes en med å definere et «Brand Purpose», med å forankre det i organisasjonen og med å uttrykke det overfor publikum? Kantar Consulting har gjennomført en global studie med formål å forstå beste praksis mht å skape vekst basert på «Brand Purpose», Purpose 2020. 

Onsdag 25. april gjennomfører vi frokostseminar nr. 7 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret presenterer resultater fra Kantar Consultings studie og diskutere beste praksis mht «Brand Purpose».

Building Irresistible Brands 7: Brand Purpose – beste praksis

Tid: Onsdag 25. april 2018, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra Kantar Consulting og Marianne Johnsen fra Kantar TNS

Om Building Irresistible Brands (video)

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.

Vi serverer frokost fra kl. 08:40.

Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!

Meld deg på seminaret her


Det er ingen forutsetning at du deltok i de seks første frokostseminarene som vi har arrangert i serien Irresistible Brands, om Brand Magnetism, Brand Execution, Sponsing, Humor i reklame, Merkevarer med mening og Touchpoint Management for at du skal få utbytte av å delta i det neste, Brand Purpose – beste praksis. Her kan du imidlertid laste ned presentasjonene fra de første seminarene og se foredragene i videoopptak: 

http://www.tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-ii/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-iii/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/morsom-og-uimotstaelig-ingen-enkel-kombinasjon/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/merkevarer-med-mening/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/verdien-av-konsistens-pa-tvers-av-kontaktpunkter/