Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Invitasjon til frokostseminar - Building Irresistible Brands 8: Sikre konsistent posisjonering av merkevaren ved bruk av arketyper

Kantar har utarbeidet en detaljert beskrivelse av arketyper, som inspirasjon for alle som arbeider med merkevarebygging. IKEA har f.eks. bygget sin merkevareposisjon basert på arketypen ”The Connector”, Gilette på ”The Ruler”, Volvo på ”The Guardian” og Innocent på ”The Innocent”.

Når de funksjonelle leveransene blir stadig mer likeverdige, bygger globale merkevarer sin unike, emosjonelle posisjon ved hjelp av arketyper. I dette seminaret - nr. 8 i serien Building Irresistible Brands – presenterer vi repertoaret av arketyper, viser eksempler på hvordan kjente merkevarer har benyttet arketyper og gir et innblikk i arbeidsprosessene som ligger bak.

Building Irresistible Brands 8: Sikre konsistent posisjonering av merkevaren ved bruk av arketyper

Tid: Onsdag 6. juni 2018, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Mats Persson fra Kantar Consulting og Marianne Johnsen fra Kantar TNS

Om Building Irresistible Brands (video)

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.

Vi serverer frokost fra kl. 08:40.

Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!

Meld deg på seminaret her


 

Det er ingen forutsetning at du deltok i de syv første frokostseminarene som vi har arrangert i serien Building Irresistible Brands, om Brand Magnetism, Brand Execution, Sponsing, Humor i reklame, Merkevarer med mening, Touchpoint Management og Brand Purpose – beste praksis for at du skal få utbytte av å delta i det neste, Bruk av arketyper i merkevareutvikling og -kommunikasjon. Her kan du imidlertid laste ned presentasjonene fra de første seminarene og se foredragene i videoopptak:

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-ii/ 

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-iii/ 

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/morsom-og-uimotstaelig-ingen-enkel-kombinasjon/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/merkevarer-med-mening/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/verdien-av-konsistens-pa-tvers-av-kontaktpunkter/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/kundene-forventer-et-purpose/