Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Invitasjon til frokostseminar: Integrated Marketing 1: Fair deal?

Seminaret er fulltegnet.                Eller: Hvordan få kundene dine til å ønske at du vet mest mulig om dem?

Atle Følgesvold og Martin Kløvrud vil innlede i frokostseminaret

Teknologi åpner for nye og betydelige kommersielle muligheter både for utfordrere og ledere i markedet. Datafangst om forbrukere og forbrukeratferd står sentralt i utnyttelse av disse mulighetene. Forbrukerne vet at data kan brukes på mange måter, men de vil ha noe igjen for det. Hvordan kan du utnytte mulighetene uten å tape tillit? Når går du utenfor forbrukerens komfortsone? Hvordan spiller GDPR inn? 

Onsdag 7. februar gjennomfører vi frokostseminar nr. 1 i serien Integrated Marketing. Vi vil i dette seminaret bygge på studier og analyser som Kantar har gjort i Norge og internasjonalt.

Integrated Marketing 1: Fair deal? Eller: Hvordan få kundene dine til å ønske at du vet mest mulig om dem?

Tid: Onsdag 7. februar 2018, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Atle Følgesvold og Martin Kløvrud

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.

Vi serverer frokost fra kl. 08:40.

Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!

 

Meld deg på seminaret her