Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Medieungdom 2017

«Medieungdom 2017» er en analyse av medievanene til ungdom i alderen 12-17 år. Analysen vil blant annet gi deg svar på hva de unge bruker tiden sin til og hvor ofte de benytter ulike mediekanaler.

Dataene er hentet fra Forbruker & Media 2/2016, TV-undersøkelsen og Radioundersøkelsen. Rapporten leveres i PowerPoint.

Dette er første gangen vi gjør en slik større sammenstilling av data om norske tenåringers mediebruk. Rapporten sammenligner data fra 2015 og 2016.

Prisen er NOK 10 000,- ekskl. mva.

Rapportens oppbygning og innhold:

1. Innledning
2. Tidsbruk på ulike aktiviteter
3. Tilgang til utstyr
4. Hyppighet medierelaterte aktiviteter
5. Spill
6. Nettsider
7. Sosiale medier og chat
8. Web-tv og musikktjenester
9. TV
10. Radio
11. Avis
12. Kino
13. Interesser
14. Vedlegg

Dataene er hentet fra Forbruker & Media 2/2016, TV-undersøkelsen og Radioundersøkelsen. Rapporten leveres i PowerPoint.