Personvernerklæringer og bruk av cookies

Vi har oppdatert våre personvernerklæringer.

Vi bruker cookies for at du skal oppleve at dette nettstedet er enkelt å bruke og til statistiske formål. Du kan lese mer om vår bruk av cookies i personvernerklæringen for nettstedet.

OK
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Hvordan bygge merkevare og påvirke salg samtidig?

Kort, langt, merkevare, salg, performance, aktivering osv. Uansett hvilke ord du bruker, har du mange valg når det gjelder målene du setter for reklamen din. Skal du prioritere langsiktige eller kortsiktige strategier

Marketing Trends 2025

Vi ser på både makro- og mikrotrender som markedsførere bør vurdere som en del av den strategiske planleggingen for merkevarevekst i året som kommer.

Lite merke med store drømmer:

Tre strategier som kan endre forbrukernes vaner.

Hvordan merkevarer kan bygge sterkere forbindelser med menn

Tradisjonelt har maskuline idealer ofte vært veldig ensidige og snevre, men nå utfordres og endres disse.

Kan dere gjøre ned-brytning på Gen Z?

Klart vi kan det, men det kan være lurt å ta denne generasjonen litt mer på alvor fremover. De deler mer enn bestemte fødselsår - og representerer samtidig et stort mangfold.

Hvordan bruke innsikt fra BrandSnapshot

Resultatene i BrandSnapshot viser hvordan McDonald’s kan utnytte pris, innovasjon og merkevarestyrken for å ta veksten til neste nivå i flere land.

Frokostseminar: Smart reklametesting

Vi inviterer til frokostseminar torsdag 27.februar. Smart reklametesting - fra system 1-reaksjoner til volumtesting med AI.

Sertifisert markedsstandard for måling av merkestyrke

MASB har sertifisert Kantar sitt MDS-rammeverk som et nøyaktig og relevant verktøy for måling av merkestyrke og koblingen til finansielle resultater.

Kunstig intelligens og kreativ effektivitet

Det krever omfattende validering før AI-baserte målinger er bra og pålitelig nok til at markedsførere tør ta de i bruk. Denne artikkelen gir deg et innblikk i hvordan best-in-class validering ser ut og hvilke fallgruver som bør unngås.

Helsepolitisk barometer 2025

Resultatene fra årets Helsepolitiske barometer som ble presentert på Cinemateket, 27. mars 2025, peker i retning av at befolkningen ser litt lysere på framtidens helsetjeneste.
  • Hvordan bygge merkevare og påvirke salg samtidig?
  • Marketing Trends 2025
  • Lite merke med store drømmer:
  • Hvordan merkevarer kan bygge sterkere forbindelser med menn
  • Kan dere gjøre ned-brytning på Gen Z?
  • Hvordan bruke innsikt fra BrandSnapshot
  • Frokostseminar: Smart reklametesting
  • Sertifisert markedsstandard for måling av merkestyrke
  • Kunstig intelligens og kreativ effektivitet
  • Helsepolitisk barometer 2025
  • Hvordan bygge merkevare og påvirke salg samtidig?
  • Marketing Trends 2025
  • Lite merke med store drømmer:
  • Hvordan merkevarer kan bygge sterkere forbindelser med menn
  • Kan dere gjøre ned-brytning på Gen Z?
  • Hvordan bruke innsikt fra BrandSnapshot
  • Frokostseminar: Smart reklametesting
  • Sertifisert markedsstandard for måling av merkestyrke
  • Kunstig intelligens og kreativ effektivitet
  • Helsepolitisk barometer 2025
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Kan kunstig intelligens forstå og spå kreativ effektivitet?
Det krever omfattende validering før AI-baserte målinger er bra og pålitelig nok til at markedsførere tør ta de i bruk. De...
Litt mer tro på framtiden, men fortsatt står helsetjenesten overfor store utfordringer
Resultatene fra årets Helsepolitiske barometer presentert på Cinemateket, 27. mars 2025, peker i retning av at befolkninge...
Ny sertifisert markedsstandard for måling av merkestyrke
MASB har sertifisert Kantar sitt MDS-rammeverk som et nøyaktig og relevant verktøy for måling av merkestyrke og koblingen ...
Vi gratulerer Bufdir og Atyp!
Politisk uenighet om Norges forhold til EU i kraftpolitiske spørsmål slår ut
Frokostseminar: Smart reklametesting - fra system 1-reaksjoner til volumtesting med AI
Gratis masterclass om merkevarestrategi!
Vellykket produktlansering, hva nå?
Oppdatert og utvidet rapport: Digital spilling og gaming 2023
31. oktober lanserer Kantar Media en oppdatert og utvidet rapport om nordmenns digitale spill- og gamingvaner!
Medietrender Ung 2024 - ny rapport om ungdommens medievaner
Har du og din virksomhet behov for å forstå mer av de unges mediebruk og hvordan dere kan jobbe mer effektivt for å lykkes...
24-timersundersøkelsen: «Korona-triologien»
Norske medievaner før, under og etter (?) koronapandemien
BrandZ Global Report 2022 Telecom Providers
BrandZ Global Report 2022 Retail
BrandZ Global Report 2022 Personal Care
BrandZ Global Report 2022 Luxury
BrandZ Global Report 2022 Food & Beverages

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med:

Kantar i media