Hva driver merkevarevekst? - Et komplekst landskap for CMO-er
Markedsføringsledere (CMO-er) står overfor en krevende utfordring: Hva er de mest effektive strategiene for å drive merkev...
Hvordan skape uforglemmelige reklamer anno 2025 - trender i kreativ effektivitet
Kantar Creative Effectiveness Awards kårer de mest kreative og effektive reklamene, som er blitt testet på forbrukere. Opp...
Gammelt gull glitrer fortsatt
Vi er glade for å offentliggjøre at Orkla Home & Personal Care's Lano-kampanje, "Vask de Henda," har vært shortlistet i de...
Oppdatert og utvidet rapport: Digital spilling og gaming 2023
31. oktober lanserer Kantar Media en oppdatert og utvidet rapport om nordmenns digitale spill- og gamingvaner!
Medietrender Ung 2024 - ny rapport om ungdommens medievaner
Har du og din virksomhet behov for å forstå mer av de unges mediebruk og hvordan dere kan jobbe mer effektivt for å lykkes...
24-timersundersøkelsen: «Korona-triologien»
Norske medievaner før, under og etter (?) koronapandemien
Vi hjelper deg, ta kontakt!
Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: