Usikre tider krever sterke merkevarer – ikke lavere priser
I en tid preget av geopolitisk uro, tolltrusler og økonomisk usikkerhet er det mange bedriftseiere og merkevaresjefer som ...
Distinkthet og Differensiering: To sider av samme sak eller fundamentalt ulike konsepter?
Diskusjonen rundt distinkthet og differensiering dukker stadig opp i markedsføringsfaget. Er disse begrepene to sider av s...
Kan kunstig intelligens forstå og spå kreativ effektivitet?
Det krever omfattende validering før AI-baserte målinger er bra og pålitelig nok til at markedsførere tør ta de i bruk. De...
Oppdatert og utvidet rapport: Digital spilling og gaming 2023
31. oktober lanserer Kantar Media en oppdatert og utvidet rapport om nordmenns digitale spill- og gamingvaner!
Medietrender Ung 2024 - ny rapport om ungdommens medievaner
Har du og din virksomhet behov for å forstå mer av de unges mediebruk og hvordan dere kan jobbe mer effektivt for å lykkes...
24-timersundersøkelsen: «Korona-triologien»
Norske medievaner før, under og etter (?) koronapandemien
Vi hjelper deg, ta kontakt!
Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: